*Bier bitte*

När vi kom hem och öppnade dörren blev det ett herregud och Affe klämde till med Herre jävlar =)
Puttes föräldrar var ju i Tyskland i natt på Calles och köpte lite smått & gott kan man säga.
32 flak öl mötte oss i hallen, Stefan kommer hit i morgon och få hjälpa tíll att  bära upp det på ovan våningen, hälften är ju hans.
L-E hade köpt ett flak cider till mig, sen så hade han hittat Florentine vinet som jag tjötat om, han köpte 3 stycken bag in box till mig, så nu är jag jäkligt nöjd =)
Ska slänga mig i soffan nu och kolla när grabbsen spela Tv-spel Emelie hängde med Lisbeth & L-E till landet över helgen.

// Tin @-}--



Affe har hittat en ny soffa =)



Äntligen har jag fått mitt vin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0