*En tur med båten*

I dag var jag & Putte ute med båten en stund, det var riktigt skönt kan jag säga.
Så nu vet vi vad det finns för små öar att gå i land på.
Det började dock inte så bra, då jag skulle hoppa i båten.
Eftersom de inte hade en stege så var det en bit att hoppa i från bryggan ner till båten.
Och när jag skulle göra det så står min osmarta pojkvän kvar i fören, så jag hoppar i men får bara ett ben i fören och båten åker ut mer och mer. Jag bara kände hur benen spände mer och mer och att jag inte kunde hålla i bryggan mer så pang så druttar jag rätt ner i vattnet =)
Sablar ont fick jag i foten var nästan rädd att jag hade stukat den ett tag för det gjorde så ont och på andra foten blev det ett långt rivmärken MORR säger jag bara.
Satt och surade ett tag innan jag pratade med Putte igen haha.
Men fan vad vig jag var haha.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0