*Grillfest på G*

I morgon kommer jag ha nackspärr efetrsom jag kollat upp i himlen 1000 gånger idag.
Vi ska ju ha grillfest ikväll och det har varit alldeles för mörka moln, men nu börjar jag faktiskt att se mer och mer blå himmel. Hoppas vi slipper regnet bara, men det tror jag faktiskt.
Putte är och hämtar Stefan & Håkan som skulle komma lite tidigare för att hjälpa till.
Just nu är det inte så mycket att göra, men vid 17.00 komme rjag nog springa runt som en nackad höna för jag är stressad =) Vill inte bära ut det än ju är 1,5 timme kvar tills alla kommer.
Fick i hop lite tipsfrågor också, så ska se om jag kan skicka ut grabbsen för att sätta ut de sen.
Nix nu ska jag se om det är något mer jag kan göra iordning.
Blir en festupdate i morgon!

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0