*Jakten på Martiniglasen*

Sist jag var i Värnamo hittade jag skit snygga martiniglas på Åhlens, men tänkte att jag skulle vänta och köpa de här i Göteborg.
Fick en liten glas abstinens då jag var inne i stan så gick upp till Åhlens, men icke de var slut och skulle inte komma in igen sa en snorkig liten klimakteriebitch där (deras personal vid husgeråden är riktigt tråkiga och otrevliga).
I dag bad jag Lola kolla på Frölunda Torg om de fanns där, men samma visa där de var slut och hade gått ut =(
De hade dock trevlig personal :-)
Hade bett Sofie kolla i Värnamo, men kunde inte hålla mig så ringde dit och kollade själv.
Och jackpot där fanns de kvar, tyvärr fanns bara ett av de turkosa kvar, så hon la undan 2 stycken gröna glas och ett turkost, så Simon var och hämtade de åt mig, som han ska ta med upp hit i morgon då han ska på Metaltown *YES*
Tänkte att jag skulle kolla i Mölndal om de har ett turkost där så man har 4 stycken, annars nöjer jag mig sååå med 2 stycken =) De var ju så snygga!

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: pia

I agree:) å turkost är ju helt underbar färg:)

2009-06-27 @ 17:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0