*Kompledigt = Shopping*

Jobbade bara till 11.30 idag skulle nämligen till tandläkaren så jag tog ut komp resten av dagen.
Blev lite shopping, åkte till Frölunda Torg och satte in pengar sedan var jag på Ur & Penn och skulle kolla om grodhalsbandet fanns där icke så nicke.
Köpte en cool klocka som är som ett halsband, hade kostat 198 :-, nu var det nedsatt till 99 :-.
Tog sedan bussen till city, kollade om halsbandet fanns där vilket det gjorde, men det var alldeles för stort =(
Gick in och köpte lite kort på Papeterie, gud vad jag älskar den affären.
Avslutade inne på Claes Ohlson, köpte en svart skärbräda *ler*
När jag kom hem så hade mina skor kommit, de var snygga i verkligheten med =), prövade bara en men den kändes helt okej =)

// Tin @-}-- 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0