*Svensexa*

Förmiddagen spenderade jag utklädd till en ängel =)
Jag hade lovat Yusuke att hjälpa till att få i väg en kille till sin svensexa, och då skulle jag vara en ängel och Yusuke en djävul (fick reda på det en kvart innan).
Som tur var hade jag en vit klänning med spets hemma så tog den + ett strass diadem som fick symbolisera en gloria *ler*
När vi var klara kom Jonas killen som höll i svensexan han tog oss till killens hus för att sedan gömma sig.
Jonas bankade på hans fönster innan han drog i väg så jag & Yusuke fick värsta utskällningen och hot om att ringa polisen av han Peter som skulle gifta sig haha.
Men tillslut fick Jonas ringa honom det lät ungefär såhär "Det är gud som ringer du ska följa mina medhjälpare" haha strax därpå kom Peter ut igen lite lugnare då han började ana.
Vi gick sedan till Röda Sten, efter att ha stått där ett tag kom killarna vitklädda och sjöng en Kent låt som de hade gjort om.
Peter var tydligen ett stort Kentfan, så därför hade de klätt sig i vitt.
Så vi fick skåla med dom, fick varsin flaska vin som tack för hjälpen, sedan lämnade vi de då vi hade gjort vårat, det var rätt kul =)

// Tin @-]--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0