*10 timmars sömn*

Jag har verkligen varit super trött i dag, gick och la mig redan efter 20.00 i går ändå så var jag as seg när jag gick upp.
Borde varit super pigg, men kanske sov för mycket!?!
SIst jag sov så länge så blev jag också svin trött morgonen efter, skumt skumt.
Veckan har inte varit särskilt jobbig, ändå ska det bli supernice med helg.
Inga större planer inför helgen, blir väl att slappa i Hellersåker, borde köpa ett par jeans har 3 stycken hela de andra är söndriga, men använder de ändå så supersköna ju =)
Affe frågade mig i går om jag gillar att ha hål i byxorna haha.
Har precis käkat en majskolv, de från Findus är otroligt goda, ska äta soppa i kväll sen *Mums*
Fyllt upp kylskåpet med Blue Keld Persika, I can't get enough of that ;)

Tin @-}--


Denna bilden från google.se ser så härlig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0