*Feskekyrkan*

Har slängt mig i sängen efter en stund på stan, är skit seg nu!
Hittade lite smått & gott, köpte galgar på Åhlens använder ju alltid deras. Köpte även en bok som det var halva reapriset på, Belinda Olssons bok "Otrogen på öppen gata".
Var inne på Lagerhaus och köpte en dagbok som Emelie ska få i födelsedagspresent av Putte.
De var ju dinga där inne, frågade efter den men de sa att den var slut, på vägen ut hittade jag massa på en hylla (bra koll personalen har).
Vi avslutade med middag inne på Feskekyrkan och damn it vad gott det var, jag tog fiskspett med lax, tigerräkor, kolja & marulk *Mums*
Det var första och absolut inte sista gången jag käkade där =)

// Tin @-}--







Bilder från Kajutan där vi åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0