*Godaste semlan*

Det är inte klokt vad det går fort, snart helg igen =)
Efter jobbet åkte jag och Putte till Frölunda Torg skulle fixa en sak ;), jag passade på att handla ingredienser till chokladmuffinsen jag ska baka så fort frysen ger lite plats!
När vi skulle in på Hemköp var det mega lång kö utanför ingången, det står ju en och säljer semlor där så det visade sig att de bara kostade 10 kr, super billigt.
Efter lite velande ställde vi oss också i kön och köpte med hem till familjen Strandberg, mycket uppskattat av Puttes pappa *ler*
De var supergoda, de godaste jag ätit, de slog till och med Stigs =)
Ska läsa vidare i min bok nu . . .

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej Katrin. Kanske går det bättre idag att nå dig. Vad trevligt du skriver. Jag blir sugen på semla. Kram

2009-03-04 @ 20:13:53
Postat av: mum

Era små göttegrisar. kram mamma

2009-03-04 @ 22:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0