*Här & Där*

Omslagsbild: Kärlekens tecken : vem är den rätte för dig? av Lori ReidNu har mamma & pappa åkt hem för denna gången!
Nästa gång blir det jag som åker hem och hälsar på, blir nog att jag åker hem då Putte åker till Sälen =)
Efter att mamma & pappa hade åkt fick jag ett städryck så började damma lägenheten och styrde upp lite. Putte kom och hämtad emig vid 16.00 tiden.
Stannade på Coop för att fixa käk till jobbet.
Köpte en cool bok om horoskop, den var som ett halvt hjärta hel fräck!
Hittade även sista Harry Potter boken för 29 :-, kommer dock inte i håg vilka det är jag har läst, vet att jag har 4 stycken hemma.
Föredrar dock filmerna, de är coola & mäktiga.
Nu blir det kvällsmat här!

// Tin @-}--



Söta Emelie & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0