*Mamma & Pappa i stan*

Nu har pappa gjort klart golvet det blev jättefint, ska lägga upp en bild sen så fort jag har hittat kameran *ler*
Är så trött på mina kliande & rinnande ögon, känner mig täppt med så antar det är allergin som har börjat jävlas med mig, ska fixa allergitabletter i morgon när vi gör stan =)
Försökte sova lite när jag kom hem men det var svårt när pappa hade dörren öppen hela tiden och höll på att dona & väsnas.
När jag vaknade kom mamma, hon fick ju ta tåget upp hit i dag, hon hade med sig påskliljor som fick ta ljungens plats! Ska se om jag hittar någon snygg dörrkrans (påskinspirerad) i morgon också.
Ska börja logga nu, om en stund ska vi ner och käka på restaurangen här nere!

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0