*Partille*

Tjo Flöjt!

Jag & Putte åkte till Partille för att checka på en bil han och hans pappa har tänkt köpa och köp blev det, så den kommer hit i morgon.
De ska ha en i hop i fall de vill lägga in massa skit och köra i väg + att jag ska få ha den också, perfekt ju =)
Har tippat inför kvällens Melodifestival, i stort sett får vem som helst vinna utan Caroline jag tål inte den tjejen.
Hon ser hemskt ut, rösten är hemsk och rörelserna är hemska, varför gillar folket henne egentligen?
När jag/vi kom hem så satte jag i gång med lite bakning, det blev inte bra.
Hade för stora formar så det blev bara 12 stycken + att det såg sisådär ut.
Fyllningen smakade som mammas får se hur de är när de har stelnat sen.
Mamma är grym på de i allafall. . .

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0