*Sweet Boyfriend*

I går var det snö på jobbet i dag regn, undra vad det blir i morgon tro !?!
En stund innan jag skulle hem så pang så tittade ögonen i kors så trött blev jag, gäspade konstant och nu har jag fullt sjå att hålla mig vaken Zzz.
När jag kom hem och gick på loftgången utbytte gäspandet till ett stort smile, Putte hade varit och ställt dit rosor =)
Sen hade jag fått 2 paket, bikinin från Ellos & 2 böcker jag beställt.
Ska se om Puttes mamma kanske vill läsa de är inte så mega angelägen precis.
Bäst att lägga sig lite nu, Emelie, Affe och Putte kommer hem hit innan vi ska till simskolan med Emelie*

// Tin @-}--


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas kommentaren från Monica kan komma fram Kram Mum.

2009-03-03 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0