*Tandläkardomen*

Då var man hemma igen, hade förberett mig på att bli pank haha, men det gick bara på något på 300 tack vare det bidraget man får *Pjuuh*
Det var inte som jag trodde, utan tandköttet var inflammerat pga av visdomstanden som är på väg.
Så de tog 4 sprutor med koksalt för att få upp skiten + att jag fick en speciell tandborste för att kunna borsta längst in och komma åt. Fick även köpa en tandkräm med antibakterie mojs=)
Hoppas det blir bra nu, hon kunde ha snittat upp tandköttet, men tyckte det var onödigt eftersom det i såfall skulle "växa" tillbaka.
Så vi ska vänta och se hur det går, har jag problem av det 2 gånger till så kommer tanden att tas bort, men eftersom den växte rakt upp ville de ge den lite tid =)

Ska ta det lugnt nu och läsa en stund innan jag packar i hop lite saker hem till Putte.
Har inte så mycket kvar i min bok nu, det är verkligen sträckläsning som gäller över den, skitbra =)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0