*Bellevue Marknad & VMO besök*

Klockan ringde 07.50 i dag då var det bara raka vägen upp dressa sig och sedan åka mot Gamlestaden.
Allting gick smidigare än vad jag hade trott när det gällde parkering och inlastning o.d.y.
Vi hade ju fått en jättebra plats alldeles i närheten av ingången.
Fick sålt en hel del mer än vad jag hade trott, visserligen visste jag inte vad jag trodde om det *ler*
Mitt låga mål va att få ihop 300 :- i allafall.
Vi sålde för 750 :- något, vilket jag är jättenöjd med.
Så vi har tänkt att stå en gång i höst också, så har ni grejer ni vill bli av med ring mamma & pappa *ler*
Det var bra att stå där nu så man vet vad som säljer mest.
Barnkläder gick väldigt fort, vi lämnade 3 kassar hemma kunde haft med de.
Vi ska köpa varsitt säsongskort på Liseberg för pengarna, sen hamnar resten i myntburken =)

När jag väl var hemma var jag stendöd så la mig en stund.
Sen kom Sven & Kristina på besök de åkte nyss blev tomt direkt.
Det var jättekul att träffa de, fikade och snackade a lot. . .
Ska lägga mig i soffan och ta TV kväll sedan, mina ben värker nu.

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

haha vad kul att du hittade mig genom google :)



Jag har beställt massor från Asos och jag skulle nog säga att kläderna är ungefär som i 'vanliga fall'. jag är också en typsik 36a och jag skulle säga att mina de klänningarna sitter som de ska, kanske något små. Så om du ska beställa därifrån ta den storlek du brukar ha, eller en storlek större.



Man brukar kunna avgöra det där genom att titta på modellerna. Till 90% är alla modeller på Asos och andra utlänska sidor typiska 36or. Nu är modellerna på Asos ganska tunna, och därför kan kläderna bli något små för oss som 'har lite mer på kroppen'. haha du förstår nog ;)



Är det något väldigt tight du ska beställa råder jag dig att ta en storlek större, så du är säker på att de inte blir för smått.



Annars är de ingen fara med att skicka tillbaka kläder till Asos, jag har gjort även det och har inte haft några problem alls :)

2009-05-02 @ 20:07:02
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

Storlek 6 och 8 motsvarar storlek small och medium i svenska storlekar :) Här finns en storleksguide som du kan kolla: storlekar" rel="nofollow">http://www.shoppinggatan.se/storleksguiden/internationellastorlekar

2009-05-02 @ 21:22:17
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0