*Fika på stan*



Blev en liten stund på stan vi mötte upp Sofie vid Villervalla för att gå och ta en fika på Stigs.
Jag fick min efterlängtade Budapest bakelse *Mums*
Det var svårt att tro att Sofies bebis ska komma på fredag eftersom hennes mage verkligen inte var stor för att vara i nionde månaden, den var jättefin så jag är säker på att det blir en kille, har säkert helt fel bara för det =)
Köpte 2 stycken sjalar, älskar ju sjalar i allafall när det är kyligare ute =)
Satte mig för att läsa på balkongen så fort vi kom hem, sen somnade jag, läste lite till och somnade igen *ler*
Nu ska jag ta en sväng ut till förrådet innan det blir ännu mer läsning innan vi ska upp till Perre.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0