*Hjälpt kusinvitamin*

Svar till mammas kommentar :
 Nejdå man slår aldrig dina muffins du är orginal jag kopia *ler*
Du har nog rätt jag får vänta lite till med topparna ;)

När jag kom hem i dag hade jag fått mail av kusin vitamin som hade glömt lite saker på tåget.
Så jag fick ta mig till SJ:s godsmottagning intill centralen och kvittera ut hennes saker.
Hade tydligen en jäkla tur eftersom de egentligen skickar upp allt till Stockholm.
Men nu är hennes grejer postat så hoppas hon får det tills i morgon =)

Slog in Puttes sista födelsedagspresenter, där har vi en som kommer att bli firad.
Hittat massa grejer till honom.
Han fyller år på måndag. Synd att han fyller då och inte i helgen, blir ju mest stressigt på morgonen om man ska fira han lite då.
Men han ska få några paket då och sedan får han resten på dagen.
Vi ska ju fira både Putte & Amanda eftersom hon fyller på tisdagen =)

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: nea

Du är underbar! Tack tack tack!!



FÖRRESTEN! Big news! Idag ringde de från värnamo kommun, jag har fått sommarjobb! På äldrevården haha =D kan inte fatta det!

men nästa sommar vore det kul att komma upp till dig och jobba på posten ;) kramar i massor!

2009-05-12 @ 16:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0