*Horoskop som stämde*

Godmorgon!!

Vaknade av att jag nästan trillade ur sängen.
Slängde bara ut benen mot golvet tur nog hann jag ta tag i sängkanten haha.
Låg och drog mig lite medan jag läste.
Mitt horoskop stämde till en stor del där, jag & Putte ska ju ha en grillfest någongång i maj så stod det såhär ;

Den andra veckan i maj är idealisk om du vill ordna ett party eller bjuda med några på restaurang. Glöm inte bort att kollegor också gärna vill komma. Och så kan du visa upp din kärleksvän för alla!

Tycker att det var lite små kul.
Utöver det så började jag med att gå ut med återvinning *Klapp på huvudet*
Ska slöa här hemma tills i eftermiddag då Putte, Emelie & Affe kommer hem från landet så hakar på de hem till dom sen.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0