*Kungsmässan*

Vaknade för en stund sedan, tvärslocknade när jag låg och läste.
När jag vaknade och skulle gå in till datarummet så ligger Putte och sover i soffan, pigga paret NOT.
Fast vi gjorde visserligen nytta efter jag håller på att tvätta och Putte har klippt gräset så lite duktiga är vi allt.
Vi var i Kungsbacka i dag.
Jag var ju shoppingsugen men det avtog i går kväll, var nog en sådan grej man drömmer sig bort till när man jobbar i veckorna *ler*
Ögondroppar och mat blev det dock inte helt fel det heller.
Putte däremot styrde stegen mot Dressman som hade 40% på allt i butiken.
Han hittade en Pikétröja sen ville han ha en till men ville inte lägga pengar på 2, så jag sa att han kunde få en i födelsedagspresent av mig, då att jag inte tänkte köpa några blommor till honom, vilket han gick med på :D
Det känns som att min allergi har börjat avta lite, hoppas verkligen det för jag pallar inte ha rinnande ögon mera nu.
Nu ska här strax grillas....

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0