*Mongodag*

I dag var det inte så många som var glada på jobbet, vi hade 2 stycken lägg + en grej till.
Moppar krånglade och bla bla bla.
Min moppe lät sjukt skumt, men den höll hela rundan i allafall så det var ju tur, fast de får komma och kolla på den i morgon, är ju pinsamt att köra med den när den låter så.
Puttes moppe la också av, han fick stå i nästan 1,5 timme innan altitruck kom så han var inte så glad precis.
När jag var klar med min runda så åkte jag och hjälpte han med några uppgångar annars hade han fått hålla på tills han slutade där.
SEEEGT!!!!

När vi slutade åkte vi till 7 eleven jag fick en kanelbulle och en stor mugg varm choklad av Putte som tack för hjälpen haha han är gó.
Denna veckan har vi massa planerat eftersom vi är "barnlediga" från onsdag till söndag *YES*
Får se vad vi hinner med, men vi har tänkt gå på bio, Liseberg, sova HÄR och på lördag åka till mamma & pappa i Haverdal om det är fint väder.
Nu ska jag göra nudelsoppa, det var ett bra tagsen.

// Tin @-}-- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0