*Bad sleepin'*

Usch vad jag har sovit dåligt p.g.a en värkande arm.
Kunde inte ligga på höger armen alls, just nu känns det kan man säga, kan inte lyfta armen högt och inte lyfta tunga saker *Suck* Hoppas det går över under helgen bara!
Man kunde ju få som bieffekt att bli sjuk. Har jag tur så slipper jag det, men känner mig lite mör i dag så hoppas det inte går längre.
Det kliar mellan framtänderna med (nu är det bara mamma som fattar). Men får väl förklara, varenda gång jag är på väg att få eller ha feber så kliar det mellan mina tänder, vet inte om det är inbillning, men det känns så i allafall haha!
Blä ne usch, skriver mer senare . . .

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0