*Bäst of Dag-Otto*

I dag hade jag äntligen fått hem min DVD-film med Dag-Otto som jag hade beställt från Ginza.
Fick hem det i fredags, men då hade de skickat med en CD med Jessica Andersson istället, inte riktigt vad jag ville ha =)
Jag tycker Dag-Otto är sjukt rolig så därför lär jag inte bli besviken då de samlat allt roligt han gjort på film!
Eller som det står på fodralet "Fouktansvät oligt" haha.
Blev dock lite förvånad att Ginza gjorde fel, det har aldrig hänt förr när jag har beställt grejer därifrån, hrm . . .
Well skit samma nu har jag den i allafall, få se när jag hinner se den i veckan. Hösten har ju faktiskt lite att erbjuda när det gäller TV-tablån =)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0