*Då var det tömt*

Då var alla skåp tömda, gick väldigt snabbt även om det var segt.
Det enda som ska bort i morgon är lådhurtsen, men det fixar jag när jag kommer hem, sen får nissen som ska komma hjälpa mig att lyfta ut spisen lite. Slapp kyl & frys som tur var.
Fan jag vill bara att han ska komma nu så att man kan slippa tänka på det sen, vill bara slänga in alla grejer igen och "leave it behind".
Det enda som jag ser som positivt är att man får en städning i skåpen. Svettig blev man, men ville få det avklarat så snabbt som möjligt :-)
Nu återstår TVkväll, Halv 8 hos mig, Mammas pojkar, sen blir det antingen Inlåst eller Lyxfällan, typiskt att de sänds samtidigt!

// Tin @-}--


Kommentarer
Postat av: pia

Fy va segt!:( Hoppas de äckliga sakerna försvinner då....bra att du tänker positivt:) att du får städat:)

kraaaam

2009-11-06 @ 08:59:44
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0