*Deltids hemmafru vore ngt*

Jag ska nog sikta på att bli deltids hemmafru, tänk om man kunde jobba deltid och ens man tjänade så pass bra att man kunde jobba deltid.
Var ju ledig i dag och så fort jag kom hem var det hemmafix som gällde.
Sen jag kom hem har jag hunnit tvätta, vikt tvätt, handlat till blivande lussebak, strykt julgardinerna och satt upp.
Sånt här orkar i allafall jag inte efter en normal arbetsdag, så tänk OM ;)
Skulle göra ett lass pannkakor med som jag hade sett fram emot länge. Det blev inga jag gav upp. Hade inget bra att vända de med, antingen hade jag för lite eller för mycket smör, för hög eller lågvärme. Så tillslut blev jag förbannad och slängde smeten i papperskorgen =)
Få göra ett nytt försök sen så fort jag har något vettigt att vända med!
Ska fortsätta städa lite här nu!

// Tin @-}--



Packa är inte kul!


Kommentarer
Postat av: pia

Ja det är inte alls dumt:)

2009-12-04 @ 08:42:23
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0