*Final i Körslaget*

Är laddad inför kvällens final i Körslaget =)
Jag hoppas verkligen att det blir Team Ola som tar hem det, från allra första början höll jag på Team Rigo, men Sveriges folk fattade ju inte att han skulle vara kvar ;)
Jag var lite anti första gången jag såg att Ola skulle vara med, liksom hallo eller alla tjejer kommer att rösta på honom.
Men efter att sett kören så fick jag sätta mig och vara tyst haha, den var ju sjukt galet bra.
Visst hade det väl varit kul om han hade haft både tjejer och killar i sin kör, men nu i efterhand så var det ett jäkligt smart drag att bara ta killar.
Det blir en annan kraftfullhet när det bara är grabbs, mer bas =)
Så jag håller tummarna extra för honom ikväll, båda har lika stor vinnarchans, då Stefans kör verkar väldigt populär också.
Btw... ni har väl inte missat Henke Larssons dubbelgångare i Olas kör?? Sååå likt ;)

// Tin @-}-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0