*Glömsk*

Ibland har man för bråtton helt enkelt.
Jag ringde Nomor om mina kryp i köket och eftersom jag har sparat några av de så ville de att jag skulle skicka in de så att de kunde kolla lite vad det var.
Skulle gå ner och posta det + hämta ut ett paket. När jag är i tunneln kommer jag på att jag glömt AVIN, det var bara att gå upp igen.
När jag kom ut från Baloo sen skulle jag posta breven jag hade med mig, gjorde jag det? Nej då fick jag med mig de på väg hem, jag blir så trött på mig själv ibland =)

Slumrade till så fort jag kom hem, vaknade hungrig!
Så jag gjorde kotletter, potatis, stekta champinjoner & paprika med kantarellsås *GOTT* Blev både till mig och Putte i morgon, god frulle ;)
Nu ska jag kolla på halv 8 hos mig, fan vad jag vill vara med där, men vågar inte =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0