*Julmarknad*

När jag och mamma hade vaknat så åkte vi ner en sväng till julmarknaden.
Marknad och marknad förresten, det blir mindre stånd för varje år som går vad jag vet!
Regnade nästan konstant med, snyft snyft!
Gjorde fynd i allafall, behövde nya strumpor så de fanns 7 par för 100 :-, svin billigt ;)
Köpte en julklapp till pappa med hehe, var tvungen att köpa mina favoritkolor!
Vi tog en fika på Stigs.
Efter det åkte vi hemåt för att sedan åka ut till Gällaryd vi skulle leta efter en julgran till mig.
Hittade en jättefin efter ett tag på Jans mark, men jag fick ta den *ler*
Så är det någon Värnamobo som har vägarna förbi Göteborg med bil nu inom en kort tid så får ni gärna höra av er behöver få upp den också ju ;)
Ska fixa en bild på min fina gran i morgon!

// Tin @-}--

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0