*Kackerlackor*

Jag har ju haft några kryp i lägenheten i går skickade jag in de till Nomor.
De hade ringt under min tur idag och när jag lyssnade på telefonsvararen höll jag på att tappa luren, krypen visade sig nämligen vara KACKERLACKOR!!!
Jag trodde jag skulle dö, var hundra på att det var någon slags bagge eller igår efter att jag läste en atikel om vägglöss så trodde jag att det var det men icke.
Så på fredag kommer en kille hit och ska sanera. Tills det måste jag tömma alla köksskåp, och jag som städade de häromdagen *Morr*
Måste flytta ut kyl & frys med. Tänkte ringa Nomor i morgon igen för att se om jag måste plocka ut exakt allt och hur länge jag måste ha det nere innan jag får ta upp allt igen.
Hade även tänkt att ringa vaktmästaren och fråga om de kan komma hit på fredag innan och hjälpa mig med kylen och frysen. Jävla jobb det blev.
Så kommer de någongång mellan 13-16.00 älskar sådana tider, han kommer säkert 16.30. Måste kompa från jobbet i vilket fall som helst.
Jaja huvudsaken är att de försvinner!

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0