*Läckra Radios*

Okej vad heter Radio i plural? Ni hajar nog i allafall ;)
I dag på jobbet fick jag syn på dessa i en Biltema katalog och blev helt nerkärad, 99 spänn bara, perfekt att ha i köket + att man kan ansluta sin mp3 med, bättre blir det inte.
Var inställd på en turkos efter som min lya går i blått. Men den orange var otroligt läcker så en sådan får det bli.
Försökte fjäska för Tina att åka och köpa varsin till oss, men hon var svårflirtad.
Funderade på att ringa brorsan, men sket i det.
Så visar det sig att han har varit på Biltema i Jönköping, vad fan ringde jag inte för MORR!
Men en sådan ska jag ha på något sätt, hoppas bara inte att de tar slut!
Tycker om den svarta & vita också, hrmm njaa det får bli en orange!

// Tin @-}--


Visa stor bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0