*Måndagen snart över*

Håhåjaja då var måndagen snart avklarad, och stora steg mot fredag =)
Dagen började med att jag fick en komplimang av hantverkarna som är i ett av HV-husen, snällt men pinsamt haha. Var skit tjock reklam och regn på det,  blir då deppig av sådant.
Jag skulle framkalla ett kort på Crimsom, skickade in det i lördags, i går fick jag besked om att det var skickat, och i dag låg det innanför dörren, det är sådant som gör mig imponerad *Uh la la*
Har fixat ett eget kompat julkort till en person, blev jättenöjd, är nästan så att jag vill behålla det själv haha.
Tror personen som ska få det kommer att bli riktigt impad ;)

Sitter och skriver ned lite saker som jag önskar mig i julklapp.
Ska hem till mamma & pappa i helgen så är väl lämpligt att ha med en lista då. På fredag ska jag till Harrys med Sofie, det ska bli riktigt sköj!
Var längesen jag var ute nu om man tar bort våra AW, och framförallt var det längesedan jag var ute med Sofie, fast det finns det ju en logisk förklaring till!
Nu ska jag dona lite innan jag hoppar i säng*
Night Night!

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0