*Nomor*

Precis innan jag skulle gå från jobbet idag så ringde en kille från Nomor och frågade när han kunde komma, så han var här redan 14.00 som tur var!
De hade missat att berätta att jag inte fick vara här på 4 timmar SNARK, vadå jobbigt eller.
Han var klar på 5 minuter typ. Bestämde mig för att ta en runda på stan, tröttnade rätt snabbt, men what to do liksom. Hittade ett par glansiga leggings som jag har varit ute efter.
Köpte en väggträdsljusstake inne på Chilli, jag och mina träd *ler*
När jag satte mig på vagnen var klockan bara 16.30 så jag struntade att hoppa av vid CT, och fortsatte till slutstationen. Där tog jag en buss till Frölunda Torg, tog en cheese innan jag fick hoppa på bussen tillbaka igen.
Snacka om segt, men tidsfördriv i allafall.
Har nu plockat in allt i köket, fick städryck, så har städat hela lägenheten nu =)

// Tin @-}--

 

De la ut 3 stycken sådana här, en i badrummet, en under köksbänken och en under frysen.
De är något kackerlacksgel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0