*Sura kärringar*

Tabitha_03.gif Tabitha image by Tabitha008Hade tänkt att gå och vaccinera mig idag, men vaccinet tog ju tydligen slut i går.
Skulle ringa och fråga min vårdcentral i dag och möts av en himla otrevlig klimakteriehäxa *MORR*
Visst kan jag förstå att de är trötta på svara på samma frågor hela tiden, men det är deras jobb att finnas till hand och vara trevlig. Sur blev jag som bara den, lite servicekänsla tack.
Fick inte ut något av det, så just nu tänker jag skita i den där sprutan, skiter om jag får svininfluensa bara jag inte dör av den, vilket jag inte tror direkt.
Är så himla otydligt överallt endel säger si och endel säger så. Ena stunden får man vaccineras och i andra ska man vänta i 2 veckor, smart att dra ut på det till jul, blir så trött*
Få väl ta en spruta nästa år om jag har tur.
Jag tror att flera som hade tänkt att vaccinera sig skiter i det eftersom det är ett sådant hattande med det, folk orkar väl inte anstränga sig efter ett tag, inte jag i allafall . . .
Jag har inte tid att gå i från jobbet för att det kanske finns kvar ZZZzzzz.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0