*The Boss*

Vi har ju haft 3 stycken chefer hos oss, och nu äntligen ska vi bara ha en.
Och jag kunde pusta ut när jag fick reda på att det blev Kent, min favorit kan man säga.
Han är jäkligt omtyckt hos oss + att han lyssnar och förstår oss.
Kicki & Michael komplettera dock varandra lite, Michael är osocial, men kan jobbet. Kicki är social, men har ingen som helst koll på något.
Men som tur var fick vi en som uppfyller båda *Pjuuh*
Vad är en bra chef egentligen?
Jag personligen vill ha en chef som är mellan 30-35 eftersom de har varit i vår sits på ett annat sätt än en 45 åring. Annars hade en chef mellan 50-65 gått bra med, då de har lite koll så att säga.
Det är klart det kan finnas jättebra chefer i 45 årsåldern, men jag har inte haft den chefen än =)
Viktigast är i allafall att en chef kan skämta och ha kul med sina anställda samtidigt som de har sin "chefsida" nära till hands. Och att de visar att de bryr sig om sin personal, vilket jag tycker Kent har lyckats bra med, så jag är sjukt nöjd =)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0