*Vaccinerad*

Kunde inte hålla mig utan ringde min vårdcentral ändå i dag för att kolla läget på vaccinet.
Och då säger de att det nu finns så Christian skjutsade mig till den gamla vårdcentralen, snällt. Jag trodde det skulle vara metervis med kö, men det var inte alls många som var där.
Klockan var bara 13.30 så beror väl lite på det också. Hur som helst så satt jag knappt 5 minuter innan det kom en jätte trevlig sköterska och ropade in mig. Hon sa bara Katrin så jag satt kvar för jag tänkte att det inte kunde vara jag eftersom jag nästan precis hade satt mig. Så sa hon det igen och då hoppade jag upp *ler*
Allt gick snabbt & smidigt. Man behövde visst bara ta en spruta, trodde man behövde 2 *Pjuuh*
Känner att armen ömmar när jag lyfter på den, annars är det inte så farligt än! Tog den i höger i fall mig P-stav skulle bli påverkad, tur att det är fredag så armen blir helt smärtfri på måndag då man ska jobba, men nu ska jag njuta av helgen . . .

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0