*1 år sedan sen sist snart*

Jag fattar det verkligen inte, hur kan det gå så himla fort!?!
I morgon blir man 22, det känns som det var i går jag fyllde år sist ju, detta året liksom många andra har bara flugit i väg.
Känns sådär att fylla år nu förtiden och NEJ det har inte med åldersnojja att göra, det behöver jag inte oroa mig än på 13 år känns det som haha.
Fast det var väl roligare när man var liten, man hade större förväntningar m.m.
Sedan hur kul är det att fylla år på en onsdag i en stad där man typ inte känner en jäkel när släkt, familj och kompisar inte ens är här.
Kommer dock att hänga med Putte hem i morgon, glöm att jag sitter här hemma och ugglar helt själv.
Mitt bästa barndomsminne som har med födelsedagar att göra är den presenten jag fick av mamma, pappa och Simon rätt många år när man var liten, och vad var det då?
Jo jag fick nämligen en "resa" till Jönköping där vi gick på A6, åt på Mc Donalds har jag för mig, vi badade på Rosenlundsbadet där höjdpunkten var vågorna och att man kunde simma ut. Sen var det kul att kolla vid fönstrena vid den stoooora bassängen där pappa och Simon hoppade på trampolinerna.
Sedan fick jag välja leksaker på Hikmet en leksaksaffär. Kommer du ihåg mamma =)?

// Tin @-}--


Kommentarer
Postat av: mum

Ja jag kommer ihåg Katrin. Kommer du i håg att man kunde simma ut utomhus när det var mörkt och man såg allt ljus över stan. Det var jättemysigt.

2009-10-15 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0