*Födelsedagssång*

I morse vaknade jag av att mamma & pappa kom in och sjöng med en frukostbricka =)
Fick en ny dagbok och en receptbok som jag hade önskat mig, har ju även fått en skinnjacka och go filt!
Ikväll blir det firande med släkten.
Sven & Kristina var här och fikade sen skulle de ut och gå med mamma och pappa så jag hakade på.
De har ju öppnat ett nytt ställe där Eko låg innan så jag ville spana in det =)
Köpte 2 godispåsar bara för att man fick en fräck Gott & Blandat kasse.
Nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan jag ska ta ett gött bad!

// Tin @-}--



 


Kommentarer
Postat av: stephanie

Grattis i efterskott tjejen! :D

2009-10-10 @ 21:27:48
URL: http://stephaniesuarez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0