*Fonduekväll*

Det första jag gjorde när jag kom hem till mamma & pappa var att titta in i fönstret för att få någon vink om vad vi skulle käka till kvällsmat.
Jag visste ju att det var något jag tyckte om, jag chansade på Fondue, men mamma sa nej, men sen visade det sig att det var det i allafall *Gott*
Det är verkligen så sjukt gott, en stor favoritrrätt och på en god 2:a plats kommer skaldjur =)
Mamma hade köpt fina blommor.
Jag hade med en present till mamma och pappa, förra helgen vann jag nämligen en stor kexchoklad, jag gillar ju inte det så det fick bli en present.
Fast jag spelade visserligen på det hjulet bara för att jag ville vinna en sådan till dom *ler*

// Tin @-}--


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0