*Kungsbacka*

Jag & Putte kom precis hem från en dag i Kungsbacka.
Vi inledde atmosfären i Kungsbacka, eller jag rättare sagt med att shoppa ett par läckra skor som jag blev så fäst vid direkt. Alla skor inne på Clothing Company kostade 199 :- så det var ju verkligen värt det. Jag fastnade för snörningen =)
Efter det gick vi till Prinsens bar och tog varsin öl.
Tog en snabb sväng inne på Kungsmässan innan vi styrde stegen mot Tio Pepe som var målet med denna dagen.
Jag åt vitlöksgratinerade sniglar som förrätt och plankstek som varmrätt, jättegott!
Putte tog en Fläskfilé Oscar så vi är mätta och goa nu.
Kvällen lär tillbringas i soffan då vi hyrt en film =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0