*Långledigt*

Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyyss *Nynnar*
Herregud vad skönt det ska bli med helg och det bästa av allt är att man har semester på måndag SKÖNT!
Kunde fått vara ledig på tisdag också, men sparar den dagen till första advent.
Den här helgen har som sagt varit efterlängtad, jag har inga större planer men fick knappt upp ögonen i morse så ska bli skönt att få sova ut i morgon!
På söndag kommer mamma och ska stanna till tisdag. . .
Jag tänker dissa Idol ikväll, tycker det är dålig klass på de i år, ingen alls som märker ut sig särskilt speciellt =(
Hade ju en liten extra koll på Nicklas och visst tycker jag att han är bra, MEN han håller inte heller i längden.
Om någon måste vinna i år så hoppas jag dock på Mariette =)
Dags att krypa upp i soffan igen.

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0