*Lördag - Gekås*

Har varit dåligt med bloggande i helgen, men jag har inte varit hemma så det finns en logisk förklaring =)
I går åkte nämligen jag & Putte till Gekås. Va lite skraj eftersom det stod att det var mer än 1 timmas kö in, visst var det kö, men vi var inne inom 5 minuter *Pjuh*
Köpte mest massa nödvändiga men tråkiga saker som WC-rent m.m haha.
Hittade lite julsaker som kan komma till användning, tur att man var där nu för det lär vara utplockat om en månad!
Ångrade att jag inte köpte ett par whiskeyglas som jag spanat på, så om någon ska dit så får ni gärna kontakta mig!?!
På vägen hem stannade vi i Kungsbacka och köpte med oss pizza från Tio Pepe, de är supergoda där!

// Tin @}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0