*Lugn kväll*

Haft en väldigt lugn kväll, just nu sitter jag med massa tända ljus insvept i den gosiga filten jag fick av mamma & pappa och lyssnar på Tom Jones *ler*
Kollade på bonde söker fru och slö kollade på Dagens man, vilket jäkla skit program.
Jag har så svårt att lyssna på Carolina Gynning också, ringde Daniel och lyssnade på hans skånska istället.
Inte lika jobbig som Carolinas skånska haha.
Började lägga fram lite saker som jag ska ha med till Värnamo i helgen, men får vänta tills i morgon eftersom jag behöver det mesta innan fredag *Suck*
Ska ju med tåget till Värnamo 16.07 på fredag så bli snabbt hem hämta väskan och byta om snabbt för att sedan ta sig till stationen, ska få skjuts av Putte som tur var, så man slipper stressa ihjäl sig =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0