*Ny sommarstuga*

Har valt att vara tyst om det, men nu är det väl helt klart så kan dra det lite snabbt.
Mamma & pappa har sålt sommarstugan i Haverdal, först blev jag ledsen över det eftersom det nästan känns som man har vuxit upp där. Även om jag de senaste åren inte har gillat att vara där så mycket!
Men efter ett tag kändes det okej, jag gillar Halmstad/Haverdal MEN det är så jävla tråkigt rent ut sagt att det är massa hemifrån som har stuga där med.
Man kan inte gå inne i stan på somrarna utan att se halva Värnamo känns det som så på så sätt känns det OK.
Vet att mamma och pappa har kollat runt på andra hus rätt mycket, hade känts konstigt om de hade skaffat en ny sommarstuga i Haverdal utan att gå in på Stenhuggarevägen liksom.
Men så började de kolla i Skåne också och då kände jag att JA DÄR, just för att jag var trött på Halmstad och så gillar jag Skåne.
De hittade ett riktigt fint hus i Höganäs som även jag tyckte jäkligt mycket om även om jag inte har sett det "Live" ännu. Och en visning hit och bud dit så slutade det med att de nu kommer ta packlasset till Höganäs =)
Och som sagt det känns riktigt fine för min del!
Kan tillägga att vår gamla stuga i Haverdal var arrendetomt, därav blev det som det blev. Lite synd såklart, men what a fu*k life changes =)

// Tin @-}--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0