*På G*

Har satt mig ner för en liten paus, jag tillbringar min fredagskväll med storstädning =)
Man får passa på när man får ett ryck kände jag, började kvällen med lite tvättande! Och nu har jag gjort klart hallen och badrummet.
Håller på med vardagsrummet nu, köket tar jag i morgon eftersom det kommer att gå rätt snabbt.
Lite dammsugning på det och Oh La La det kommer bli sjukt fint *ler*
Gör det väldigt grundligt dammar till och med, måste blivit sjuk haha!


Hade fått en AVI i dag så mina skor från Nelly hade kommit, och damn vad nice dom var *Me Like*
Jag kommer definitivt att använda de, måste fixa mer hål i remmen först jag har så smala vrister tyvärr!
Ska lägga in min önskelista, om 12 dagar blir man 22 år =)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0