*Promenix i solen*

I dag när vi vaknade var klockan bara 9.30 så vi åkte till IKEA och åt frukost, de hade ät 2 betala för 1, så 10 kr för en frukost var inte helt fel.
Man kunde välja till en massa också, jag gjorde dock inte det, men kommer säkert att göra det en annan gång!
Inne på IKEA passade jag på att köpa lite små plock som är bra att ha hemma i reserv!
Efter det åkte vi till Ö&B, och där av alla ställen hittade jag en resväska för bara 249 kr.
Jag har varit ute efter en lite mindre som man kan ha när man bara ska i väg över en helg eller någon dag!
Tänkte köpa från Titan serien som jag redan har där den lilla där kostade 1200 kr.
Men så hittade jag denna i dag och tyckte den kändes liten och smidig, den ser större ut på bilderna mot var den är, klicka på bilderna för förstoring!



Eftersom det var så gott väder så bestämde vi oss för att sedan ta en promenix i Haga!
Tänkte ta en fika, men det var så mycket folk så vi fick gå till Italienska Skafferiet som ligger på Vasagatan.
Tyckte det var jättemysigt ligger ju i en källare, tog en baugette med parmaskinka, mozarella och Pesto, super gott ;)



// Tin @-}-


Kommentarer
Postat av: mum

Den ser ju jättefin ut

2009-10-18 @ 17:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0