*Shoppat med mamma*

Vi åkte in mot centrum så fort vi hade gjort oss klara idag!
Jag hade siktet inställt på Lagerhaus, hittade 2 stycken bordstabletter som jag ville ha till mitt barbord.
Mamma skulle till Hagabadet för massage så vi tog en fika innan vi delade på oss, jag åkte och handlade till vår kvällsmat så länge.
När hon kom hem igen så bestämde vi oss för att ta en sväng till Frölunda Torg. Det har verkligen varit en riktig höstdag idag, men där var det även riktigt dimmigt.
Jag var ute efter en vinterjacka, hade sett en på Carlings för ett tagsen, så slutade med att vi köpte den =)
När vi kom hem igen var vi hungriga så jag gjorde laxpaket *Mums*
Hade tyvärr bara semester idag så i morgon ska man upp med tuppen igen, försökte få mamma att hjälpa mig med rundan, men det var hon inte sugen på haha =)
Klicka på bilderna förförstoring när sidan har laddat klart!

// Tin @-}--





Kommentarer
Postat av: pia

Du e så sööööööt:)

2009-10-28 @ 11:49:53
URL: http://piaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0