*Söndag - Liseberg*

Och i dag tog vi en tripp till Liseberg, fick för mig att det stängde i dag och enligt Putte så stänger det nästa helg.
De sålde ut allt till halva priset i 2 av deras shoppar så jag köpte ett par örhänge och en fotlänk för bara 50 kr, billigt och bra!
Käkade på Trebello och sedan spelade vi lite, vann ett rör med centerullar =)
Blåste ju som sjutton så vi var där bara en stund b r r r..

Putte hängde med mig hem en stund för att jag skulle hjälpa honom att slå in Affes födelsedagspresenter.
Så då fick vi ett ryck och åkte in till Femman!
Va på Lagerhaus och köpte en grej till mamma.
Avslutade inne på Jensens Böfhus =)

// Tin @-}-

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0