*Toa/Hushållspapper = Vill inte*

Jag MÅSTE gå och köpa toa & hushållspapper, men hur kul är det på skala 1-10, jag vill verkligen inte.
Men pappret är snart riktigt slut och då ska det ju finnas hemma innan det behövs helst *ler*
Få väl lyfta på mig och dra mig ner mot Hemköp *suck*
Jag har ont i fötter och ben också, tror det beror på mina nya jobbdojjer, pallade knappt att stå ett tag innan jag slutade idag, får nog varva med mina gamla lite.

BTW
så letar jag efter någon som är bra eller kan fixa med design och framförallt kodmallar i bloggen/bloggar!
Jag är i STORT behov av att få hjälp med att få in en banner i min blogg, hur tydligt det än står att man ska göra så får jag inte till det =(
Så någon som vill hjälpa mig???

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0