*Vaccinera sig eller ej?*

Jag är jävligt trött på allt tjat om svininfluensan, men samtidigt funderar man ju på det lite.
Innan var jag skit nojjig för det, jag trodde jag skulle dö i höst p.g.a influensan *ler*
Jag och Putte tänkte ju åka till Grekland, men jag sten vägrade eftersom jag ville ha vaccinet först. Men nu känner jag att det kan kvitta.
Helt plöstligt så blev det ju så tyst om det, media har ju verkligen förstorat det helt klart.
Lisbeth berättade om en läkare de hade intervjuat som var arg eftersom folk blivit uppskrämda av det.
Så för stunden tror jag inte att jag kommer att vaccinera mig, jag tänker iaf inte brådska med det.
Få se om omgivningen börjar grymta haha.
Det är också en sak jag stör mig på, man läser och hör om antalet som fått svininfluensa, men man märker inte någon i ens omgivning som har fått det heller.
Jag tillhör ingen riskgrupp och blir knappt sjuk i vanliga fall, lite förkylningar högst.
Så nepp jag avvaktar nog ett tag till eller alltid ;)

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0