*VIP kväll på Bianco*

Jag mötte upp Anna inne i femman.
Fick för mig att det skulle vara värsta kön, men det var det inte.
Fast sen dök det upp fler & fler, så när de hade rullat ut en röd matta ställde vi oss och köade.
Vi var bland de första som tur var för kön växte sig allt längre rätt snabbt.
Bianco butiken är ju sjukt liten så det var mega trångt där inne, fick nästan panik när man inte kunde ta sig någonstans typ!
Hittade inget jag ville ha först, erkänner att jag mest var där för goodiebagen ;). Men sen fick jag syn på ett par schyssta pjucks.
Har varit ute efter ett par svarta finskor som det inte är allt för hög klack på.
Köpte ju ett par blå för något år sedan, men det är riktigt fult med blåa skor och svarta finbyxor ihop märkte jag snabbt!
Hur som helst så hittade jag ett par jag tyckte jätte mycket om, sen var det ju inte helt fel att få de 100 kr billigare =)
Har gått in de här hemma nu!

// Tin @-}--


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0