*Klargörande*

Vilken blåsig dag det har varit, kände mig genomfrusen när jag kom in från rundan idag brrr . . .
Var tvungen att fylla på mitt månadskort så jag fick ta mig ner mot Mariaplan trodde nästan att håret skulle blåsa av, jag är nog mer rädd för blåst en mörker kände jag!
När alla träden viner huuu scary thought!
***
I går bröt jag med Putte, har velat hit & dit så nu gick det så långt att jag bröt med honom.
Ingen sympati och frågor om det tack, det jobbigaste är inte att det är slut utan när folk frågar hur det är, även om det är snällt menat.
Jag kände mig jätteledsen, men samtidigt lättad igår kväll.
Efter min powernap idag kände jag väldigt tydligt att jag kanske har fattat fel beslut, vi har varit ihop i snart 1 år utan en enda paus eller så innan så det kanske är en sådan som krävs så man kan ge det en chans till!
Ska prata med Putte ikväll när han har nattat sina barn. För jag tänker stå fast vid att jag behöver en paus för att tänka igenom hur jag vill ha det och om vi isåfall gör ett nytt försök så vill jag tänka ut lösningar innan.
För jag kommer ändra en hel del isåfall*
Känner att jag måste berätta det för Putte ikväll så han få lite hopp, för han är nog rätt knäckt nu med tanke på mail jag fått sedan i går =(
Fortsättning följer... To be or not to be thats the question!?!

// Tin @-}--

Kommentarer
Postat av: Johanna

Man måste ju göra det man känner är rätt för en själv! Men vem har sagt att det är lätt? Håller på dig tjejen! Kram Johanna, trogen läsare av din blogg! :)

2009-09-24 @ 16:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0